Klantenservice

Inloggen
Bestellen
Betalen
Tickets
Producten
Levering
Annuleren

Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode kwijt ben?

Ben je jouw inlogcode kwijt? Neem dan contact op met de klantenservice, zij kunnen je verder helpen. De klantenservice stuurt je jouw inloggegevens op korte termijn toe, zodat je weer snel kunt profiteren van al het voordeel.

Inloggen werkt niet; foutmelding op het scherm: veiligheidsparameters ontbreken

Dit heeft te maken met een hoge beveiligingsgraad op de computer waardoor de inlogmogelijkheid op de site wordt geblokkeerd door je computer. Mogelijke oplossing:
- Stel de beveiliging bij internet opties op de computer op een lager niveau in en sta pop-ups tijdelijk toe;
- Verwijder bij internet opties de cookies en tijdelijke internetbestanden. Sluit vervolgens internet af en start het opnieuw op. Probeer dan nogmaals in te loggen. Als het nog niet lukt, kun je contact opnemen met de klantenservice via het contactformulier. Zij kunnen je verder helpen.

Hoe weet ik welke nieuwe aanbiedingen er zijn?

Houd de website goed in de gaten. Iedere week komen er nieuwe aanbiedingen bij. Tevens kun je je aanmelden voor de nieuwsbrieven, zodat je de nieuwste aanbiedingen en last minutes per mail ontvangt.

Kan iedereen de aanbiedingen op de website zien?

Nee, wij werken met een gesloten circuit. Dit wil zeggen dat alleen studenten die een rekening bij Rabobank hebben over een inlogcode beschikken, hiermee toegang hebben tot de website en gebruik kunnen maken van de aanbiedingen. Zo blijft het voordeel exclusief.

Kan ik alleen tickets voor mijzelf bestellen?

Nee, hoor! Je kunt zelf kiezen of je alleen, samen met vrienden, met je familie of natuurlijk met medestudenten van de aanbiedingen gebruik maakt.

Zijn de aanbiedingen verspreid over het land of alleen in de grote steden?

Wij streven zoveel mogelijk naar landelijke spreiding van alle aanbiedingen. Dankzij ons brede netwerk, kunnen wij voordeel bieden door heel Nederland. Op de website kun je aanbiedingen selecteren per provincie om te zien wat er bij jou in de buurt te doen is met korting.

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig! Log in op de website, ga naar de aanbieding van je keuze en klik op de bestelbutton. Vul het bestelformulier volledig in en klik op 'doorgaan'/'afrekenen'.

Het afleveradres is in de meeste gevallen van tevoren ingevuld. Wij raden je aan dit adres goed te controleren. Rabo StudentenSpecials kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor het invullen van een verkeerd adres. Wil je jouw bestelling op een ander adres ontvangen? Wijzig dan de gegevens en klik op doorgaan. In iedere aanbieding staat aangegeven of je de tickets per e-mail of per post ontvangt.

Je ziet nu een overzicht van je bestelling. Wanneer je op ‘betalen’ klikt, wordt jouw bestelling definitief gemaakt, nadat de betaling door ons is ontvangen. Betalen kan via iDEAL.

Wat moet ik doen als er iets is misgegaan tijdens het bestellen?

Heb je het bestelproces doorlopen maar kun je niet betalen, neem dan contact op met jouw bank. Mogelijk is er op dit moment een storing. Wanneer het niet gelukt is om de order te plaatsen, controleer dan goed of het bedrag wel van jouw rekening is afgeschreven. Wanneer dit niet het geval is, kun je na 60 minuten met dezelfde gegevens een nieuwe bestelling plaatsen. Indien er wel geld van jouw rekening is afgeschreven maar je geen ontvangstbevestiging hebt ontvangen, neem je contact op met de klantenservice.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt jouw bestelling vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen met iDEAL. Je rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank.

Waarom moet ik binnen 60 minuten mijn transactie afmaken?

Mocht je de transactie niet binnen 60 minuten afgemaakt hebben, dan kan de betaling niet doorkomen en zal je bestelling geannuleerd worden.

Ik weet niet zeker of mijn betaling via iDEAL is gelukt. Hoe kom ik hier achter?

Na het voltooien van de betaling ontvang je een e-mail ter bevestiging. Wanneer je niet zeker weet of het is gelukt, dan raden wij je aan om eerst te controleren of het bedrag van je rekening is afgeschreven. Mocht je alsnog twijfelen, neem dan contact op met de klantenservice. Zorg dat je het ordernummer bij de hand hebt. Houd wel rekening met de verwerkingstijd van ongeveer een uur.

Hoeveel servicekosten betaal ik voor een ticket?

Bovenop de ticketprijs worden servicekosten berekend. Servicekosten betaal je over het algemeen per ticket. Echter kan het in sommige gevallen voor komen dat servicekosten per bestelling worden berekend. Dit is altijd aangegeven in het bestelproces. Uit deze kosten betalen wij onze dienstverlening, administratie- en verzendkosten.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een product?

Voor het verzendklaar maken, controleren en afleveren van de bestelling betaal je een bijdrage. De verzendkosten van een pakket zijn € 5,95 per bestelling. Voor kleine producten (bijvoorbeeld een telefoonhoesje) betaal je € 3,95 per bestelling. Bij sommige producten zitten de verzendkosten al in de prijs berekend.

Wat is een ticket?

Een ticket is een voucher die wanneer ingeleverd recht geeft op toegang bij een van onze partners. Er zijn verschillende soorten tickets. Sommige tickets worden uitgegeven in de vorm van een fysiek ticket, die wij per post moeten versturen. Andere tickets worden digitaal uitgegeven in de vorm van een e-ticket, die het systeem automatisch per mail verstuurd naar het door jou opgegeven e-mailadres.

Wat is een fysiek ticket?

Een fysiek ticket is een voucher of een ticket die recht geeft op toegang bij een van onze partners. Een fysiek ticket wordt altijd per post gestuurd. Het is niet mogelijk om een fysiek ticket alsnog of ook per mail te ontvangen.

Wat is een digitaal ticket?

Een digitaal ticket is een elektronisch ticket met een barcode die (als PDF-bestand) naar het door jou opgegeven e-mailadres wordt gestuurd op het moment dat Rabo StudentenSpecials de betaling van jouw bestelling heeft verwerkt. De e-ticket(s) print je uit en neem je mee naar het park of evenement. Daar wordt de barcode gescand, waarna je toegang krijgt tot het park of evenement, tenzij anders aangegeven op het ticket. Zorg ervoor dat je elk individueel e-ticket print en meeneemt, aangezien elk e-ticket éénmalig toegang tot het park of evenement geeft.

Op welke manier worden mijn tickets verstuurd?

Indien je een digitaal ticket hebt besteld, ontvang je een e-mail met daarin een link, waarmee je het ticket zelf kunt downloaden en printen. Heb je fysieke tickets besteld die per post worden verstuurd, dan ontvang je de bestelling nadat de betaling volledig is voldaan binnen 3 werkdagen thuis. In de aanbieding kun je zien welke tickets er geleverd worden. Heb je vragen of twijfel je over het ticket dat je besteld hebt, neem dan contact op met de klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn fysieke tickets?

Wanneer je fysieke tickets besteld hebt, ontvang je deze binnen 3 werkdagen na het volledig afronden van de betaling.

Moet ik thuis zijn wanneer mijn fysieke tickets worden geleverd?

Is de waarde van de tickets hoger dan € 189,00, dan worden de tickets aangetekend verzonden. Aangetekende post dien je persoonlijk in ontvangst te nemen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn als de bestelling wordt aangeboden, dan kun je deze middels een briefje van de postbode afhalen op de dichtstbijzijnde afhaallocatie bij jou in de buurt. Dit staat aangegeven op het briefje.

Wat moet ik doen als ik het fysieke ticket niet heb ontvangen?

Mocht je jouw bestelling van fysieke tickets na 3 werkdagen niet hebben ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice. Wij raden je wel aan om de reclame post en het oud papier goed te controleren. De fysieke tickets worden in een blanco envelop zonder logo’s verstuurd.

Wanneer ontvang ik mijn e-tickets?

Wanneer je e-tickets besteld hebt, ontvang je deze tussen 5 à 60 minuten na het volledig afronden van de betaling. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om de tickets te downloaden en te printen.

Wat moet ik doen als ik mijn digitale tickets niet kan openen?

Om de tickets te kunnen openen heb je een PDF reader nodig. Indien je deze niet hebt kun je deze gratis downloaden via Acrobat Reader.

Ik kan mijn tickets niet printen door een storing van mijn printer. Wat moet ik doen?

Het digitale ticket is het toegangsbewijs voor entree. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat het ticket compleet is. Probeer het ticket op een andere of herstelde printer (met nieuwe cartridge) te printen. Lukt het alsnog niet om het ticket zelf te printen, dan raden wij je aan om de orderbevestiging door te sturen naar iemand in je naaste omgeving die het ticket voor je kan printen.

Ik heb geen printer. Wat nu?

Mocht je iemand kennen in je naaste omgeving die wel in het bezit is van een printer, dan kun je daar jouw ticket(s) printen. Vele bibliotheken beschikken tevens over een printer, wanneer je hier toegang kunt krijgen tot je e-mail is het ook hier mogelijk om je ticket(s) te printen.

Kan ik mijn tickets ook naar mijn mobiele telefoon gestuurd krijgen?

Sommige digitale tickets kun je ook naar jouw mobiele telefoon gestuurd krijgen. Deze optie staat dan specifiek aangegeven in het bestelformulier. Hiervoor dien je wel over internet op je mobiele telefoon te beschikken. Je ontvangt dan binnen enkele minuten een gratis sms met hierin een link naar het ticket. Om hiermee toegang te krijgen tot het park of evenement, toon je bij de entree het ticket op jouw mobiele telefoon. De barcode wordt dan vanaf jouw telefoon gescand.

Ik heb mijn ticket niet gebruikt. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Een reeds aangeschaft ticket kan niet worden teruggegeven. Tickets zijn niet in te wisselen voor contanten of tickets die geldig zijn op een andere datum of in een ander seizoen.

Kan ik een ticket cadeau geven?

De tickets zijn niet persoonsgebonden. Mocht dit wel het geval zijn, dan wordt dit duidelijk in de aanbieding vermeld. Je kunt de tickets cadeau geven. Wij raden je wel aan bij de bestelling jouw eigen (e-mail)adres op te geven. Zo weet je zeker dat de tickets goed aankomen.

Hoe kom ik meer te weten over het product dat ik wil bestellen?

Bij ieder product worden specificaties gegeven. In deze specificaties vind je de belangrijkste informatie terug. Heb je een vraag die niet beantwoord is, neem dan contact op met de klantenservice.

Kan ik het product ook in een andere kleur krijgen?

Het kan zijn dat een product ook in een andere kleur verkrijgbaar is. Vul de naam van het product in bij het veld 'zoeken' en klik op het groene knopje met vergrootglas. Alle resultaten verschijnen in het scherm. Wanneer je een product opent kun je, indien beschikbaar, zien welke kleuren je kunt kiezen. Wanneer de door jou gewenste kleur er niet bij staat, wordt deze kleur niet aangeboden. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik het product ook in een andere variant krijgen?

Het kan zijn dat een product ook in een andere variant verkrijgbaar is. Vul de naam van het product in bij het veld 'zoeken' en klik het groene knopje met vergrootglas. Alle resultaten verschijnen in het scherm. Wanneer de door jou gewenste variant er niet bij staat, wordt deze niet aangeboden. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik een product cadeau geven?

Het is mogelijk om een product cadeau te geven. Je vult in het bestelformulier bij de factuurgegevens je eigen adresgegevens in en bij het verzendadres de adresgegevens waar het product afgeleverd moet worden. De bestelling wordt dan direct op het juiste adres geleverd. Uiteraard kun je het product ook op je eigen adres af laten leveren.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd start op het moment dat de order volledig betaald is. De levertijd van een product is 10 werkdagen. Mocht de levertijd van een bepaald product afwijken, dan wordt dit in de aanbieding vermeld. Uiteraard kan een onverhoopte vertraging bij de post altijd voor komen. Twijfel je of het product op tijd aan zal komen? Neem dan eerst contact op met de klantenservice.

Moet ik thuis zijn voor de aflevering van mijn bestelling?

De producten worden via verschillende bezorgdiensten afgeleverd. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan biedt de ene bezorgdienst de bestelling de volgende dag nogmaals aan, waar de andere bezorgdienst de bestelling bij de buren aflevert. Indien het product bij de buren is afgeleverd, word je hiervan op de hoogte gebracht, middels een briefje van de bezorger. Bij witgoed wordt altijd eerst telefonisch contact opgenomen om de levering af te stemmen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

De levertijd van een product is 10 werkdagen. Mocht de levertijd van een bepaald product afwijken, dan wordt dit in de aanbieding vermeld. Heb je de bestelling na 10 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice om de huidige status van de levering na te vragen.

Zit er garantie op de producten?

Op alle producten geldt de wettelijke garantie; deze garantie houdt in dat het product in goede staat dient te zijn en naar behoren dient te functioneren. Een leverancier of fabrikant kan zelf ook garanties geven op een product. De fabrikant of leverancier kan zelf voorwaarden stellen aan deze garanties.

Wat moet ik doen als het product dat ik wil hebben uitverkocht is?

Wij raden je aan de website in de gaten te houden. Het product komt meestal binnen een paar dagen weer online. Dit geldt niet voor een Op=Op aanbieding of wanneer de actieperiode tot zijn einde is gekomen.

Wat houdt de levertijd in?

De levertijd is de tijd waarin de door jou bestelde ticket(s) en/of product(en) bij jou geleverd worden. De levering van tickets kan plaatsvinden via de mail of per post. De levering van een product vindt plaatst per pakketpost. De levertijd gaat in op het moment dat een order volledig betaald is.

Wat is de levertijd wanneer ik de order via iDEAL betaal?

Wanneer je de order volledig betaalt via iDEAL ontvang je na betaling een bevestiging van je bestelling. Wanneer je e-tickets hebt besteld, ontvang je tussen 5 á 60 minuten na het voltooien van de betaling een e-mail met een link om de tickets te downloaden en te printen.

Betreft het een aanbieding met fysieke tickets, dan worden de tickets per post verstuurd en ontvang je ze binnen 3 werkdagen thuis.

Betreft het een product, dan ontvang je binnen 10 werkdagen het product op het door jou opgegeven adres. Mocht de levertijd van een bepaald product afwijken, dan wordt dit in de aanbieding vermeld. Uiteraard kan een onverhoopte vertraging bij de post altijd voor komen. Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht. Twijfel je of het product op tijd aan zal komen? Neem dan eerst contact op met de klantenservice.

Directe levering door de fabrikant

Sommige grote artikelen (zoals witgoed) worden rechtstreeks door de fabrikant bij jou afgeleverd. De fabrikant neemt binnen enkele werkdagen, na het volledig afronden van je order, contact met je op om een afspraak te maken voor het afleveren van de door jou bestelde producten.

Is het mogelijk om mijn bestelling op een ander adres te laten bezorgen?

Wil je je bestelling liever op een ander adres laten bezorgen (bijvoorbeeld op je werk of wil je iemand een cadeau sturen), dan kun je deze gegevens invullen bij het afleveradres. Let er wel op dat je te allen tijde jouw eigen adres bij het factuuradres invult.

Ontvang ik mijn bestelling in één keer?

Wanneer je producten van verschillende merken in één bestelling plaatst, dan kan het voor komen dat je de producten afzonderlijk van elkaar ontvangt. Dit heeft ermee te maken dat sommige producten rechtstreeks door de fabrikant bij jou worden afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Voordat je betaling volledig is voltooid, is het nog mogelijk om je bestelling te wijzigen of ongedaan te maken. Wanneer je de bestelling volledig hebt voltooid en je wilt alsnog de bestelling annuleren, dan kun je binnen 7 dagen contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice zal controleren of het product al verzonden is. Wanneer het product al verzonden is, dan is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Wanneer je het product hebt ontvangen, kun je alsnog contact opnemen met de klantenservice om het product te retourneren. Het annuleren van een bestelling met (e)tickets is niet mogelijk.

Wanneer wordt een bestelling automatisch geannuleerd?

Wanneer je de bestelling via iDEAL betaalt, heb je een uur om de betaling af te ronden. Indien je binnen het uur niet betaald hebt, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Binnen hoeveel dagen kan ik een product retourneren?

Voor producten geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Tijdens deze 14 dagen mag je het product bekijken en eventueel proberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou kunnen doen. Een pan mag uit de verpakking worden genomen, maar er mag niet mee gekookt zijn. Indien je een product wilt retourneren dien je onder vermelding van je ordernummer contact op te nemen met de klantenservice.

Wat houdt de zichttermijn precies in?

Bij koop op afstand heb je als consument het recht op een zichttermijn van 14 dagen, na ontvangst van de bestelling. Je mag een product zonder opgaaf van reden aan ons terugsturen. Indien je een product wilt retourneren dien je onder vermelding van je ordernummer contact op te nemen met de klantenservice.

Op welke producten geldt geen zichttermijn?

Op de volgende producten is geen zichttermijn van toepassing:
- Tijdsgebonden producten, bijvoorbeeld tickets voor een park of evenement en tijdschriften.
- Producten die snel kunnen bederven, zoals voedsel en bloemen.
- Producten die verzegeld waren zoals cd's en dvd's, en waarvan de verzegeling verbroken is.

Hoe kan ik gebruik maken van de zichttermijn?

Heb je spijt van je aankoop of wil je een product om een andere reden binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling terugsturen? Neem dan contact op met de klantenservice. Er wordt dan afgestemd op welke wijze het product geretourneerd kan worden. Producten die retour komen, moeten compleet zijn en in de originele verpakking zitten. Na ontvangst, controle van het product en akkoord op retourneren, wordt het bedrag van de bestelling binnen 10 werkdagen op dezelfde manier als de wijze waarop de oorspronkelijke transactie is verricht teruggestort.

Het product dat ik heb ontvangen is beschadigd, wat moet ik doen?

Neem een foto van de beschadiging en neem direct contact op met de klantenservice. Bewaar het product compleet en in de originele verpakking.

Het product dat ik heb ontvangen is niet compleet, wat moet ik doen?

Wanneer het product niet compleet is, neem dan direct na ontvangst contact op met de klantenservice. Bewaar alle onderdelen in de originele verpakking.

Het product dat ik heb ontvangen is kapot, wat moet ik doen?

Wanneer het product bij ontvangst kapot is, neem dan direct contact op met de klantenservice. Bewaar het product compleet en in de originele verpakking.

Wat moet ik doen als mijn product kapot is gegaan?

Zorg ervoor dat je jouw aankoopbewijs en jouw ordernummer bij de hand hebt en neem contact op met de klantenservice.